مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-22اجتماعي

فارس من| مشکلات زائران برای تهیه بلیت اربعین را چه کسی حل می کند؟


در حالی که مسؤولان برای تهیه بلیت پرواز، قطار و اتوبوس اربعین برنامه هایی را اعلام کرده بودند، با آغاز عملیات اربعین بسیاری از زائران در تهیه بلیت با مشکلاتی مواجه هستند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت ـ مریم سادات آجودانی: در اربعین امسال علاوه بر اختلال در سامانه سماح و بروز مشکلاتی برای ثبت نام در این سامانه، بسیاری از زائران برای تهیه بلیت پرواز، قطار و حتی اتوبوس هم با مشکلاتی مواجه هستند.

مشکلات برای تهیه بلیت اربعین را گزارش دهید با توجه به بروز مشکلات در زمینه تهیه بلیت اربعین، شهریار افندی زاده، معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی به نظارت بر فعالیت دستگاه های مختلف و جلوگیری از تخلف ها اشاره کرده و می گوید: این مشکلات مربوط به سازمان خاص خود است که باید در این زمینه پاسخگو باشند.

افراد می توانند برای موضوعات بلیت اتوبوس ها با شماره 141 مربوط به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، درباره بلیت پروازها با شماره های 66078700 داخلی 229، 329 و 290 مربوط به سازمان هواپیمایی و شماره 51001 و 51006666 شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، برای قطار اربعین با شماره 5149 مربوط به شرکت راه آهن تماس بگیرند.

همچنین نرم افزاز هوای اربعین برای آگاهی از وضعیت هوا در دسترس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکلات زائران برای تهیه بلیت اربعین را چه کسی حل می کند؟

فارس من| مشکلات زائران برای تهیه بلیت اربعین را چه کسی حل می کند؟